41 |
2018-02-21 15:42:16 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Sposób realizacji zadań przedszkola z uwzględnieniem wspomagania indywidualnego rozwoju dziecka... |
42 |
2018-02-21 15:41:43 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna |
43 |
2018-02-21 15:41:16 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Cele i zadania przedszkola |
44 |
2018-02-21 15:40:42 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Sprawowanie opieki nad dziećmi |
45 |
2018-02-21 15:40:20 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Sposób realizacji zadań przedszkola z uwzględnieniem wspomagania indywidualnego rozwoju dziecka... |
46 |
2018-02-21 15:39:56 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna |
47 |
2018-02-21 15:39:16 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Cele i zadania przedszkola |
48 |
2018-02-21 15:38:48 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Cele i zadania przedszkola |
49 |
2018-02-21 15:38:07 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Postanowienia ogólne |
50 |
2018-02-21 15:37:10 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Postanowienia ogólne |
51 |
2018-02-21 15:36:19 |
Wioletta Rabenda |
Dodanie |
Zasady odpłatności w przedszkolu |
52 |
2018-02-21 15:32:15 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Organizacja pracy przedszkola |
53 |
2018-02-21 15:31:40 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Organizacja pracy przedszkola |
54 |
2018-02-21 15:23:12 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Organy przedszkola i ich kompetencje |
55 |
2018-02-21 15:15:05 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Szczegółowe zasady przyprowadzania i odbierania dzieci z przedszkola |
56 |
2018-02-21 15:15:05 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Szczegółowe zasady przyprowadzania i odbierania dzieci z przedszkola |
57 |
2018-02-21 15:15:05 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Szczegółowe zasady przyprowadzania i odbierania dzieci z przedszkola |
58 |
2018-02-21 15:15:05 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Szczegółowe zasady przyprowadzania i odbierania dzieci z przedszkola |
59 |
2018-02-21 15:15:05 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Szczegółowe zasady przyprowadzania i odbierania dzieci z przedszkola |
60 |
2018-02-21 15:14:43 |
Wioletta Rabenda |
Edycja |
Organy przedszkola i ich kompetencje |